Hayriyebugra5 Selam kızlar hamilelikten dokayı süpürge yapmam çok zorlaştırıyor hayatımı en azından günlük çalıştırmak için tobot süpürge alayım diyorm kullanan varsa fikir verirseniz çok sevinirim
sahada Hayriyebugra5 Roborock S8 pro arkadaşlarım çok memnundu. Bende aldım. Memnunum 6 ay dır kullanıyorum. Gayet güzel. Hiç sorun yaşamadım. Programlaması haritalandırması da çok iyi. Mop özelliğide günlük için gayet iyi
zuzubayram Hayriyebugra5 roboroks Q reva master çöp hazneli halı algılıyor paspas kendi yıkıyor kendi kurutuyor çöpü kendi bosltıyor çok memnunun tavsiye ederim
SeydaHsn Hayriyebugra5 xiaomi s20+ ben memnunum gayet detaylı güzel süpürüp siliyo her deliğe giriyo. Paspas yaparken halıya geldi mi duruyo halı algılıyo parkeye inince silmeye devam ediyo. Vakum gücüde çok iyi. 3 farklı hız ayarı var tavsiye ederim
2bebelihayattttt Hayriyebugra5 xiaomi s10+ kullanıyorum iki senedir gayet memnunum paspas özelliği de var
Es07 Roborock Q8 max 1 yıldır kullanıyorum çok memnunum öneririm Bence robot firmasında bir numara kendisi
cansu2306 kocede02 s Es07 sizinkininde hemen sarji bitiyor mu bazen kendiliğinden çalışıp odayı süpüruyor sarj takılı oldu odayı
Belloca Roborock s8 sonig moping memnunum aynı anda silme süpürme yapıyor halıda paspası kaldırıp gücünü artırıyor.
Es07 kocede02 paspas kullanmadığım için bir şey söyleyemem Ayak havlusu vs topluyoruz İnce şeyler takılabilir Halı gibi kalınsa sorun olmaz
Hayriyebugra5 Kızlar açıkcası çok pahalı birşey almak istemiyorm dyson var elimde ama biraz ağır olduğu için zorlanıyor hemn günlük açamadığım zmanlaRda çalışsa o bana yeter
Hayriyebugra5 Ve Q8 pro max ı çok duydum fiyat olarak da 15-20 bandında sanırım sizlerin de fikrinie merak ediyorum tabi kullananlar memnun mudur nasıldır mesela püsküllü halılarım var takılır mı
Es07 Hayriyebugra5 paspas özelliğini çok fazla kullanmıyorum ama güzel siliyor Halılarınızı sık yıkatıyorsanız sorun olmuyor
Hayriyebugra5 Yarın bakacağım bakalım kızlar geneşde çok tutulan s8 ve Q8 modelleriymiş hepinize teşekkür ederim bilgiler için😍