enfla o doktora ilk kes gittim. Endokrin doktoruydu. Üç gün takip et sonucuna göre insülin başlayabiliriz dedi. Aynen bana da ilk gün gittim dedim ki ben 50 mg yaptırdım yüksek çıktı kadın Doğum doktorum şeker cihazı aldırdı iki haftadır takip ediyorum sonuçlarımı yazıyorum ama ne yiyip yemiyeceğimi bilmediğimden aç kalıyorum bu aralar. Bi iki defa yüksek çıktı şekerim dedim. Bana dedi ki gebelik şekerin var demem için ikinci kez yükleme yaptırman lazım elindeki cihaz zaten genlerde doğru ölçmüyor dedi neyse kafamı karıştırdı yaptırdım yüklemeyi şimdi diyor ki elinde ki cihaz ile üç gün takip et yüksek çıkarsa insülin vericez. Eee hani elimde ki cihaz doğru sonuç vermiyordu onun sonucuna bakarak nasıl insülin başlicaksın ? Bu doktorluk mesleğini herkesin yapmaması lazım gerçekten