Esra7261 kızlar ben tecrübemi size aktarayım. Rutin şeker testimi 50 gr yaptırdım 164 çıktı sonra tanı için 100 gr teste girdim 2. Kanı aldıktan sonra bayılıp kustum şekerim fırlamış iptal oldu ama çıkan o iki sonuçta yüksekti dahiliyeye yönlendirildim 1 hafta ölçtüm yüksek diyetisyene yönlendirdiler 2,5 hafta diyet yaptım ama maalesef düşmedi Dr bizimle açıkça bebeğe zararlarını sıralayıp hemen ünsüline başlanmam söylendi hemen endokrine gittim Dr ilk cihazımın kötü olduğunu yanlış ölçüm çıkarttığını söyleyerek daha hassas daha güvenilir bir cihaz verip insülin yazdı 3 gün kullandım tabi arada diyet de yapıyorum düştü bayağı gebeliğim bitene kadar kullanacağım maalesef gebelikten 3 ay sonra şeker bitiyormuş