nurmom_ Hayırlı kandiller güzeller anneler🌸Doğuma daha vakit çok ama önden araştırıyorum biraz hastane odasını süsleyecek misiniz kendiniz mi yoksa organizasyon mu daha mantıklı fikir verirseniz sevinirim
ecemk94 nurmom_ kendi şahsi fikrim o da süsleme yapmayı asla düşünmüyorum. O da içerisine birkaç balon ve sadece kapıya yazılı isim yaptıracağım o kadar
erikarpuz nurmom_ süslemeler 15 bin olmuştu hastanem anlaştığı organizasyona veriyor zaten akşam 8de doğum yaptım gece süsümüzü yaptık diğer gün öğlen 3 gibi taburcu oldum 1 gün bile sürmeden o kadar para verecek olsaydım ağlardım sjsjsjsn
asenazeynep nurmom_ taTaş çatlasın iki gün kalınacak bir durum için organizasyon tutmak bana biraz mantıksız geliyor, her şey ateş pahası iken üstelik…ama yapanlara da saygım sonsuz. Belki özelde olsam yaptırırdım bütçe ayırıp ama devlet hastanesinde olacak muhtemelen, en kötü birkaç balon ve kapıya isim yazılı süs olur diye düşünüyorum kendi şahsi fikrim olarakkkk🥹🥹🥰🥰
evas08 İlk doğumumda organizasyon şirketiyle anlaşmıştım, bunda da öyle yapacağım. Ben seviyorum süslemeleri o halde bakamasam da. 😬😂
biryolculuk Hiçbiri … Bedeva teklif etseler yapalım diye kabul etmem Allah’ın izniyle, ne süsleme ne de organizasyonu
arzutmz Ben sadece kapı süsü, çikolata, kolonya yaptırdım. Başka hiçbir şey yaptırmayacağım. Bana saçma geliyor, yapanlara saygı duyuyorum 😅
nurmom_ Ben de seviyorum resim çekimleri açısından güzel oluyor ama fiyatlar çok yüksek olduğu için değer mi diye düşünmüyor değilim
rosesally Ben hastanede ve evde ilk etapta ziyaretçi kabul etmeyeceğim için kapıya süs yaptırıp serviste tatlı dağıtacağım. Çikolata ve magnet yaptıracağım evde ailemize veririz. 2-3 ay sonra evde ikramlı dua düşünüyorum. Orda da gelenlere toplu dağıtırım. Hastane oda süslemesine yiyecek ikramına alerji ve enfeksiyon riskinden dolayı sıcak bakmıyorlar bende yapmayacağım. Ben orda iki büklüm yatarken hem kalabalık istemiyorum hemde yemek yenmesini istemiyorum.