ozlemeslemgoktug Ozgulkcr01 bana ücretli denmedi baglatacaktim imzayı falan atmıştım doktor bey yaşı sormadigi için 27 den önce baglatmasi yasak baglayamam dedi odaya kontrole geldiğinde .
goktug865_ eszeyb3 Nasıl çok zor mu bende baglatmak istiyorum da işte bazıları diyoki çok agrı oluyo baglattıkdan sonra bu doğru mu? Kaç günde toparladınız kendinizi
eszeyb3 goktug865_ normal sezaryen sonrası olan ağrıyı yaşadım ekstra bisey olmadı ağrı sızı açısından 3.olmasına rağmen çabuk topladım şükür 🙏
unkurabiyesi Ozgulkcr01 şehir Hastanesi’nde sordum 2.dogumum olcak 32 yas Dr. Esinizin imzasıyla bağlanır dedi