Ozgulkcr01 Merhaba arkadaşlar yakın zamanda devlette dogum yapıp tuplerini baglatan var mi bu işlem ücretliymis acaba ne kadar bilgisi olan yazabilir mi merak ettim
kanmamakl Ozgulkcr01 hayır canım devlette ücretsiz ben şuan 29 yaşındayım bağlatıcam bende sezeryan olucam zaten
YuvarlanamayanPaanda Ozgulkcr01 şöyle söyleym yazın ablam bağlattı yaş ve çocuk sayısı gerekiyor 35 yaş üzeri olması yada 4. Sezeryan olacak ama devlettr hiçbir ücret yok öyle bir durum yok benim de 4. Sezeryanım ve 28 yaşındayım bende bağlatacagım sınırlara Uyguduğun süreç ücret vb yok
TKumsall Ozgulkcr01 yaş sınırı olduğu için ücretli demiş olabilirler 30 yaşın altında isteğe bağlı nadir bağlama yapılıyor annenin hayati riski varsa 30 yaşın altında da olsa baglatabiliyorsunuz
Ozgulkcr01 kanmamakl devlet bağlatmaya karşı olduğu icin ücretliymis bugun doktor söyledi ama vezneye sor dedi de vaktim yoktu soramadım sehir hastanesine gidiyorum
kanmamakl Sudedemirer evet yaş sınırı 30 ama bazı doktorlar yapıyor ben sancaktepeye ve Sultanbeyli devlet hastanesine gidiyorum oranın doktorları bağlama yapıyor hemde ücretsiz
Sudedemirer kanmamakl ben 21 im ikinci çocuk bağlatmayı düşinüyorum eşimde bende daha çocuk istemiyoruz acaba pişman olurmuyum kimisi pişman olursun diyor
3oglanannnesi Sudedemirer yaşın daha çok küçük ve hayat ne getirir bilinmez bağlatma çok sert bi karar senin için bence de pişman olursun
3kedili2bebekli Sudedemirer pişman olursunuz bir de yaşınız küçük baglamazlar ben doğumda 30 yaşında olacağım 3. Çocuğum doktor bile kararsız kaldı baglasak mı baglamasak mı diye sonra bağlayalım dedi özelde bir de düşünün yani
Selim_Alparslan Sudedemirer yaşınız daha küçük kesinlikle böyle bir hata yapmayın. Hayat bu ilerisi ne getirir bilemezsiniz. Her şeyi düşünmek lazim. Kendi bedeninize kalıcı zarar vermeyin tek taraflı olmamalı bu işler. Eşler birlikte korunmalı diye düşünüyorum. Hep kadınlar ödün veriyor.!
Sudedemirer 3oglanannnesi evet bende kararsız kaldım pişman olanlarda çok var bağlatmicam ya en iyisi sağlam bir şekilde korunmak
kanmamakl Ozgulkcr01 doktordan doktora değişiyor ben Sancaktepe İlhan Varank ve Sultanbeyli devlet hastanesine gidiyorum buradaki doktorlar bağlıyor yaş 30 olması lazım dedi ama ben 29da doğum yapacam onayladılar yani
goktug865_ eszeyb3 Nasıl çok zor mu bende baglatmak istiyorum da işte bazıları diyoki çok agrı oluyo baglattıkdan sonra bu doğru mu? Kaç günde toparladınız kendinizi