tupbebe 30+2 bugün. Ablasından kalan birçok şeyi ayırmıştım zaten. Bebek Arabası, mama sandalyesi, küvet,puset, beşik gibi temel şeyler var. Biraz da zıbın tulum falan aldım annemler hastane çıkışı almışlar. Kişisel bakım ürünleri kaldı tırnak makası havlu vs. Onları alırken de muhtemelen birkaç parça kıyafet daha eklerim 🤭🐣