sevacano olurmu yaşadık bitti çok şükür. Kızım yanımda 😊. Doktorun dediğine göre bu ilk doğumda ortaya çıkan birşeymiş. Ağrısız sancısız olduğu içinde farkedilmiyormuş. Anneden şikayet olmayınca da o haftada vajinal muayene yapılmıyor zaten. Benim lekelenme olduğu için doktora gittim. Çoktan doğum başlamış 7cm açılmam olmuştu bile.
Malesef benim rahmimde sıkıntı varmış bebeği tutacak kadar sağlam değilmiş. O yüzden ikinci doğumda önlem aldılar. Çok zor gerçekten. Sizde arada gittikçe rahim ağzı uzunluğum normal mi diye sorabilirsiniz kontrol etsinler. Ben bilseydim böyle birşey var zaten pinpirikliyim mutlaka doktora sorup baktırırdım. Ama hiç duymadığım birseydi.