Havin49_ sevacano anladım Cnm çok güzel dediğim gibi pijama takımları var ben hastanede onları giydim çıktığımda evdeki bi kıyafetimi giydim ayakkabı da kesinlikle terlik istiyorsan cross veya babet
Ayseguls_baby sevacano ben hastane için 2 takım pijama götürmüştüm önü düğmeli modelden, altına crocs giydim en rahatı o bence tuvalet için, yürüyüş için vs. Hastaneden çıkarken alt üst triko takım giydim altına da spor ayakkabı
sevacano Ayseguls_baby ya bende crocs istiyorum ama bizimkiler çok çirkin buluyor dedim acaba normal ev terliğimi götürsem ya ama tuvaleti düşünmemiştim Ayseguls_baby
greybrde sevacano pijama takımı için artış colleksiyona bak terlik cross hem rahat hem güzel oluyor bebek içinde penye takım al
Rose_07 sevacano Kesinlikle bende pijamayla çıkamam. Böyle çıkanları da yadırgıyorum. Elimiz ayağımız tutacak Allah’ın izniyle. Güzelce eşofman takımı giyip çıkılabilir. Benimde doğum Nisan da. Belki mevsimlik bir elbise ve hırka ile hastaneden çıkarım diye düşündüm. Hastane içinde 1 tane alt-üst pijama takımı bir tane elbise gecelik koyacağım. Elbise gecelik çok kullanışlı oldu doğumdan sonra. Güzel fotoğraflarımız olsun diye beyaz bir elbise giyeceğim sonrasında
papatyakokulugece Rose_07 pijama dediğim sabahlık değil.yadirgayamazsin buna da hakkın yok herkesin kendi kararı kendi düşüncesi Aralık’ta doğum yaptım evle hastane arası kısa mesafeydi aksam saatlerinde çıktım ve bunu tercih ettim yadırgamaya da ayiplamaya da hakkın yok.
sevacano Rose_07 ya olması gereken de bence bu ya ben de anlamıyorum pijama giyenleri çoğu kişide ne gerek var diyor ama nasıl olmaz en güzel günümüz neden güzel giyinmeyelim ki . Sonuçta hatıra kalması için güzel fotoraflarımız olucak bakınca insanın içi açılsın❤️ Siz kaç haftalıksınız ? Nasıl gidiyor ? 🤗
Rose_07 papatyakokulugece eşofman dışında gece yatarken kullandığımız pijamaysa O pijamayla misafir ağırlıyormusun? Markete gidiyormusun. Gece giydigimiz pijamayı ben çamaşır sererken bile aralara seriyorum. Acil doğuma gitmek zorunda kaldım 3 hastane gezdim çantam bile yoktu yanımda. Hastane ev arası 2 saat. Annem geçerken evden kendi geceliğini almış çıkmış doğumdan sonra onu giymek zorunda kaldım. Ama çıkarken eşofman aldırdım yinede çıkmadım o şekilde. Senin görüşün farklı olabilir ama ben yine hastaneden öyle çıkan birini görünce yadırgayacağım.
papatyakokulugece Rose_07 doğumla misafir ve marketi kiyasliyor olman sacma. 😂hastane ve evin arası yarım saat bile Yok çıktığım saat akşam 11 civarı ayrıca gündüz olsaydı bende birşeyler giyip çıkardım o saatte olunca gerek duymadım bunda ayiplanacak birşey yok
papatyakokulugece Rose_07 istediğin kadar yadırga buna hakkın yok sen kimsin de beni eleştiriyorsun derler adama 🤣bu kimsenin umrunda olmaz benimde olmuyor çünkü benim için bir önemin yok. herkesin Kendi görüşü ben yadirgamam ayrıca ben doğumdan çıkınca kimse evime dolusmadi eşim annem ve kv vardı evde sadece ertesi gün bir iki kişi geldi onuda eşofman tarzı birşey giyerek ağırladım dediğin gibi o saatte kimsenin beni görmeyecegini düşürerek giydim bu seni de dahil kimseyi alâkadar etmez
Rose_07 papatyakokulugece iyide ben sana yorum yapmamışımki sen neden kendini kıyaslıyorsun. Senin durumunda akşam evim çok yakın diyorsun. Ama gündüz vakti elini kolunu sallaya sallaya hastaneden çıkan kadınlar var. Afedersin her yeri belli hasta bezine kadar. Bunu onca kalabalık görmemeli diyorum ben.
papatyakokulugece Rose_07 pijama giyerek çıktım yazmıştım dolaylı yoldan laf bana gelmiş cevap verdim şimdi gidebilirsiniz hayatta başarılar diliyorum ❤️
Rose_07 papatyakokulugece tamam bacım ok. Sana yapılmamış yoruma cevap verip hallendiğin için mi umrunda olmamış oldu şuan. O zaman Ne yaparsan yap derler adama 😉
Rose_07 sevacano kolları volanlı sabahlık beğendim Trendyol dan içine bir tane elbise gecelik alacağım beyaz. İlk sezeryan sonrası o elbiseyi giyeceğim. 24+2 olduk. Hamilelik güzel gidiyor da benim serklajım var o beni zorluyor. Değilse çok güzel. Sizin nasıl gidiyor siz kaç haftalık oldunuz?
Ayseguls_baby sevacano normal ev terliği olmaz canım koridorda yürüyüşte yapıyorsun, tuvalet içinde kaymayan terlik gerekiyor ben crocsla çok rahat ettim
sevacano papatyakokulugece pardon da araba bulmak zorun da mı kimsenin minnetini almak istemem paramı verip evime giderim tercih meselesi taksiye bu kadar takılma sanki otobuse bindiricek oyle tepki veriyorsun sen önce pijamanı değişdir .
sevacano Rose_07 Anladım ben de gelinlik çekimim de kuaför için dış çekimde bride yazılan sabahlık almışdım altına ya elbise yada saten pantolon düşünüyorum güzel şık durur bunun da kollarında tüyleri var çok şık durur 😍 Maşallah .Bizde 23+3 olduk benim mide bulantılarım hala devam ediyor tiroid yuksek kan sulandırıcı iyne kullanıyorum biraz zor ama buna çok şükür bebişler iyi olsun da ?.Sizin bahsetdiğiniz rahatsızlığı hiç duymamışdım neyle ilgili acaba ?
Rose_07 sevacano Maşallah aramızda bir hafta var :) Rahatsızlığım rahim ağzı yetmezliği. İlk gebeliğimde rahim ağzım ağrısız sancısız açılmıştı 27. Haftada. Tutamadık kızımı içerde doğum gerçekleşti 58 gün küvezde kaldı sonra kavustuk. İkinci içinde önlem amaçlı rahim ağzına dikiş atıyorlar (serklaj) dikkat ederek ilerliyoruz malesef.