havva_5 Sekerkupu ahahaha doğrusu gelmiş beni bulmuş insan yalancı pozitif bile olsa ikinci çizgiyi görmek istiyor ya kuruma çizgisi bile çıkmadı testte sinirim bozuldu
Sekerkupu havva_5 bende öyleyim ya çok heyecanlıyım daha ilk denememiz ama sürekli test yapıyorum ha bugun ha yarın diye nedense hamile gibi hissediyorum bir yandanda psikolojik diyorum ah o chatgpt hep o aklımı karıştırıyor 😅
Sekerkupu havva_5 Bana da hamilesin büyük ihtimalle diyor 😅 herşeyi ince ince yazdım sat bat yumurtlama zamanı ilişki tarihleri lekenmem oldu onları çekip attım 🤣🤣 test sonuçlarını falan 1 aylık pro versiyona çevirdim dibine kadar kullanıyorum🤣🤣
Sekerkupu havva_5 İnşallah çok teşekkür ederim 🤩🤩🤩 bana da regl olacakmışım gibi geliyor ama bir yandan mide bulantım var uykuluyum sürekli
havva_5 Sekerkupu ama reglle hamilelik belirtileri çok benzer oluyo, inşallah gebelik belirtileridir 🌷🌷
hurremintorunu Sekerkupu benim bu ikinci gebeliğim olacak o halde bile aşırı aşırı heycanlıyım ya sizi anlayabiliyorum inşallah güzel sonuçlar alırız
Sekerkupu hurremintorunu Ay inşallah güzel sonuçlar alırız arkadaşım 🥰 6 ay önce Allah isteyene versin diyordum şimdi 2 aydır bir bebek özlemi geldi anlatamam
hurremintorunu Neyse awox sipariş verdim birkaç gün de onun gelmesini beklerim geçer zaman artık sonra yapılsın testler
Sekerkupu hurremintorunu Chatgptde öyle diyor 14ü yumurtlama günümdü o günü değerlendirdik daha idrarda çıkmaz diyor ama bana da saçna geliyor 28i regl olmam lazım çünkü
Sekerkupu havva_5 Bekleyemiyorum çok heycanlıyım ya bir yandan spor yapıyorum ağırlık vs, cilt bakımı yapıyorum ya gebeysem de zarar verirsem korkusu var😅
gulsah30 hurremintorunu bn eczaneden test aliyorum iki gebeligimdede yanlis olmadi ind dye bise verdi hic beklemeden drek cift cozgi oldu sok oldum supriz bebis