Meryem-7927 bende aynıyım sizinle hafta oaltak doktora göre iki hafta önde gidiyo gelişimi karın sertliği kasık ağrısı bel ağrısı ölüyorm resmen 3 gündür uylu uyumuyorum sancılardan yarın haftalık kontrolüm var bakalım planlı sezeryan placak 31 aralık dedi tarihten dolayı istemedim 7 sine çektik kızçem erken davranmazsa nasipsr 7 si doğum