user_18 5 haftalık hamileym henüz doktora gitmeyi düşünmüyorum çünkü ne kadar erken gidersenz süreç o kadar stresli okuyo. Mesela sizde şuan çok erken olduğu için kese görünmeyecek, kese görünse bebek görünmeyecek ve sürekli haftaya tekrar gelin snraki hafta gelin diye ileri tarihe atılacak. Bu yüzden sabırlı olup 6. Hafta civarında gidilmesini daha uygun buluyorum. Zaten kalp atışıda genel olarak bu haftalarda duyuluyo