user_18 Kızlar merhabalar 4 haftalık bir gebeliğim var yarın ilk randevuma gideceğim ultrason ile görünmezse Vajinal ultrason mantıklı mı doktora ilk kez gidiyorum ve randevu bulamadığım için erkek bi doktora randevu aldım onun da yorumlarında genel olarak doktorun değil de hep stajyerlerin baktığı söyleniyor emin olamadım sizce ne yapmalıyım
ArelinAnnesi1 user_18 haftanız çok yeni bence biraz bekleyin Alttan muayenin bazılarında Allah korusun düşük yaptığı söyleniyor
orkidemm_ user_18 hiç bir zararı yok 4 haftalıkken keseyi vajlnal gördü 9. Haftaya kadar vajlnal baktı doktorum ayrıca o prob keseye değmiyor değemez çünkü rahime değil rahim ağzına yakın yerde bakılıyor
annekiz6141 user_18 idrara sıkışık gidebilirsiniz.. Benim doktorumda erkek kese için gel demişti şey dedi idrara sıkışık gel daha iyi olur 🥰
hilal1365 Bende hamileyim bebeğim ultrasonda görünmedi vajinal önerdiler ben kabul etmedim, keseye zarar verebilir stajyer olanlar, çünkü duydum bunu. Yine de siz bilirsiniz tabii ki
user_18 hilal1365 evet bende o yüzden korkuyorum bir de bir kaç kişi 3-4 stajyer aynı anda orda oluyor fln demiş
Sjsjdhalaalkshdjsksksn Bazen karından ultrasondan keseyi farketmiyorlar o yüzden vajenden yaptırman daha iyi bence bende ilk öğrenince alttan ultrason yapmışlardı korkulacak bir şey yok bence
user_18 Sjsjdhalaalkshdjsksksn orası öyle tabi bende ki korku değil de bi tık şüphe yani işin çok başında olan 3-4 stajyere bu kadar erken güvenmek iyi olur mu diye düşünüyorumdum
user_18 sdkaaa ya bende stajyerler olmasından dolayı sıkıntı yaşıyorum normal doktor baksa yine problem etmem
saimermzn ArelinAnnesi1 ben de vajinal ultrason için düşük riski içeriyor baktirmayin diye duydum ama tabi ne kadar kesin bir bilgim yok. Biraz vücuda ve bebeğin tutunmasına bağlı sanki. İsterseniz bekleyin bence. Ne olur nolmaz.
user_18 ArelinAnnesi1 evet aslında çok erken farkındayım ama benim de değerlerime baksınlar bi o kadar kullanmam gereken vitamin ilacı fln varsa erkenden başlayayım diye düşünüyorum o yüzden bi tık erken aldım
user_18 orkidemm_ benim gidiceğim doktor kendisi ilgilenmiyormuş sadece de ona randevu vardı onun yorumlarında da hep stajyerlerin baktığını doktorun orda olmadığını söylüyorlar o yüzden tereddütdeyim
user_18 saimermzn ya ben daha çok stajyerlerin bakmasından korkuyorum yoksa doktorlar bunun herhangi bir zararı olmadığını söylüyor yani kime göre neye göre orası tartışılır
user_18 orkidemm_ bi de şeyi sorsam size yanıtlarsanız çok memnun olurum benim son reglim 25 Kasım uygulamanın birinde 5 hafta diyor diğerinde 4 hafta 2 günlük diyor Betayı ilk öğrendim gün verdim 19 aralıkta 171 çıktı betam pazartesi tekrar baktırdım o zamanda 771 çıktı bu son çıkan beta hcg internette fln araştırınca da 5 haftalık diyor hangisi doğru 🥹
ArelinAnnesi1 user_18 hemen vitamin almadım mesaefa ben folik asit veriyorlar ilk 3ah için sonra demir vs
ArelinAnnesi1 user_18 hemen vitamin almadım mesaefa ben folik asit veriyorlar ilk 3ah için sonra demir vs
user_18 ArelinAnnesi1 ya benim b12 falan da eksik düzenli olarak iğne kullanıyorum her 3 ayda bir normalde Hem o yüzden bi de folik asit için gideyim diyorum
orkidemm_ user_18 betaya değilde son adet tarihine göre canım doğru olan eğer geç döllenme durumu vs yoksa
Deniiibayyy user_18 ben vajinal ultrasonu çok araştırmıştım. Doktorları falan izlediğimde biz size az da olsa zararı olabilecek şeyi neden yapalım diyordu. Düşük yaşadıysanız bunu zaten yaşıcaktınız o yüzden yok işte vajinadan ultrason yaptırdım düşük yaptım diyen insanlara inanmayın diyordu kaç tane doktor. Cinsel ilişki ile aynı şey selvikse kadar giriliyor diye de açıklıyordu. Ben ondan sonra defalarca yaptırdım. Ultrasonun neden olabileceği en ufak sıkıntı lekelenme vs yaşamadım. Ben bebeğimi kaybettim ama 25. Haftada onunla alakası yoktu yani zaten o ultrasonu ilk zamanlar çok yapıyorlardı. Yine de tercih sizin ama ben yine olsa yine gerekiyorsa yaptırırdım.