ikiprensesannesi___ Eee doğurmayan aralık annesi kaldı mı acaba 🤪doğurun kız ocak da sıra bize gelsin artık yorulduk ulen yorulduk yetki😅😂
deletedmom43191 Az kaldı az 🤣🤣🤣 3 cocuk anasi olarak hunilenmeye simdiden alis 🤣🤣🤣 ikiprensesannesi___
Seyma190623 ikiprensesannesi___ ahahaha sormayın ya gelmek bilmiyor bu ocak ayı nasipse bizimde 20 ocak son hafta gibi
ikiprensesannesi___ deletedmom43191 ha iki ha üç kurbane Allâh sabır versin bana şimdiden kocama diyorum psikiyatri masraflarımı karşılamaya hazır ol diye 😅😂
yesimvera ikiprensesannesi___ benimde ortası gibi 1 hafta sonra kontrole gidecem bakalım ne diyecek ve gün verecek mi birde ilk gebelik
ikiprensesannesi___ yesimvera ilk hamilelik olunca bir sıkıntı olmadığı sürece tarih vermezler diye biliyorum sağlıkla vaktinde gelsin inşallah🤲 bizim ki planlı sezeryan olacak bende 5 Ocak’ta gıdecem inşallah tarih verir
ikiprensesannesi___ Seyma190623 bu aralık bebeleri inatçı çıktı çok sevdiler analarını çıkmak istemiyorlar dışarı ki sıra bize de gelse😅😂muhtemelen bizim de o tarihler de olacak inşallah sağlıkla vaktinde gelsinler inşallah🤲
ikiprensesannesi___ yesimvera he anladım o zaman verir dedim belki daha belli değildir doğum şekli ondan dedim
yesimvera ikiprensesannesi___ çok heyecanlı ve korkuyorum bir yandan da hemen kucağıma alıp öpüp koklamak istiyorum ya 🤗
Leylayaman ikiprensesannesi___ ben de 12 ocakta sezeryan olucam annem bir hafta kalacak benimle zor mu atlatabilir miyim çok endişeliyim ilk bebeğim
ikiprensesannesi___ Seyma190623 deme deme neye gülsem başıma geliyo çok marifetliyimdir bu konuda 🤣gelecekler gelecekler nazlanmazlar bizimkiler