Havin49_ cylnboran04 nst için erken devlet hastanesi ise zaten sancın olmadığı sürece büyük haftalarda alttan tek muayane ediyorlar onun dışında doğuma kadar hiç sancı vs yoksa Altan muayane bile olmuyorsun özel işleyişini bilmiyorum
Efenin_Annesi09 Deleted33000 yanlış almamazsaniz ben bişey sormak istiyorum 21 haftalık hamileyim 3. Gebeliğim 10 sene nasıl korundunuz şimdiden korunma yöntemleri arıyorum kendime kusura bakmayın lütfen 🫣
annabellee Efenin_Annesi09 10 senelik evliyim bende 18de evlendim şuan hamileyim 😂 biraz eşim korundu biraz ben ilaç kullandım bu şekilde 10 sene olmadı tabi birazda nasip işi bu işler Allah ol diyince kaçışın yok rızkı olan çocuk mutlaka gelir 😂
annabellee Efenin_Annesi09 bazen kaçtığı oldu ozamanda ertesi gün hapi kullandım ama çok sık kullanımı önerilmiyor senede 2 kere falan😂
Deleted33000 Efenin_Annesi09 yok kuzum niye yanlış anlayayim ben o 10 sene içinde iki defa da düşük yaşadım ama onun haricinde geri çekilme yöntemi ile korunduk bir kere hap kullanayım dedim oda bende yan etki yapmıştı
Efenin_Annesi09 Deleted33000 anladım canım saol 🌸ben geri çekilme ile kaldım ama daha istemiyorum ondan sordum spiral ile kol altı implant düşünüyorum doğumdan sonra bakalım 10 yıl spiral korumuştur diye düşündüm 😂