Goncaa420 maşallah Allah bağışlasın kuzucuklari 🥰 Evet ikisini aynı anda uyutuyorum doğduklarından beri park beşikte yanyana yatırıyorum tek başıma bakıyorum başından beri o yüzden hiç düzenlerini bozmadım ilk zamanlar aşırı zordu çok agliyolardi ama gaz sancımiz dan dolayı probiyotik ve gaz damlasını düzenli kullandım sonra uyku düzenimizi kurduk tabi atak donemleri asla uyumuyolar 15 dk uyuyup geri uyaniyorlar