Kızlar benim canım inanılmaz çikolata istiyor. Biri önüme baklava koysa, ondan bir dilim yesem bu yine benim tatlı ihtiyacımı karşılamaz ille de çikolata olacak. Bugün eti brownie’nin çikolatasını yiyordum. Sevdiğim bir dostum milletin avokadolu hamileliklerinin yanında seninki… dedi, moralim bozuldu. Yani ben hiçbir zaman avokado yiyen biri olmadım, damak tadıma uygun değil. Et yiyorum, sebze yiyorum, günlük de meyve yemeye çalışıyorum ama birden böyle bir yorum gelince insan vicdan azabı çekiyor bebek için. Farkındayım biraz çikolatalı bisküvidir, çikolatadır bunlara düştüm, toparlamam gerekiyor biliyorum ama içimde biri çikolata diye bağırıyor. Siz sürekli avokado, yulaf yiyen hamileler misiniz?