sugunes direkt cinsiyet “kız ya da erkek” diye ibare olmuyormuş. Mavi ya da pembe boncuk oluyor dedi doktor anlamadım tam ben de fakat cinsiyet belli oluyor evet. Sonuçlar doktora gitmişti yalan olmasın tam hatırlayamadım ama 10 günde falan çıkıyor. 2 tür sonuç var. “Düşük risk”, “yüksek risk” olarak. İkisinden birisi gelecek. Yani “risk yoktur” diye bir ibare olmuyormuş