sugunes ben Fetal yaptırdım 13 bin tl. 2 ay sonra detaylı ultrasonda kalpte delik görüldü. Fetal sonucu temiz gelmesine ve başka herhangi bir bulgu olmamasına rağmen amniyosentez istedi. Fetal test yeterli değil dedi 3 doktor. Fetal test tarama testidir kaçırdığı şeyler olabilir dedi. Amniyosentez yaptırdım bir de 40 küsür bin verip 🤦🏻♀️