doimom kızımı 2024 kasımda doğurdum hastane için elbise tarzı olanlardan aldım be hastanede acayip iş gördü benim için elbise olması sezeryanlı olduğum için bir tane elbise bir tane alt üst takım götürmüştüm bir gün kaldım sezeryan oldum alt üst takımı da hastaneden çıkarken giyindim elbiseyi de lacivert tercih ettim ev için de 2 tane normal gömlek yaka düğmeli pijama takımı 2 tane almıştım toplamda 4 tane yeterli olmuştu şimdi 17 haftalık hamileyim mayısta doğum inşallah ilkinde kullandığım elbise pijamam sadece hastanede giydiğim için tertemiz duruyor yine onu giyeceğim birde pentide bir alana bir bedava var şuan o yüzden iki tane yine gömlekli pijama takımı(üstün gömlek olması emzirme için iyi oluyor) bir tane lohusa takımı ama o da normal pijama gibi isterseniz resim eklerim aldım yani yine 4 tane oldu toplam evde de önceki gebeliğimden kalanlar da var ki olmasa bile üç dört takım yeterli oluyor birde xl aldım be önceki gebeliğimde de şimdi de doğumdan 1 sene sonra bile giyindim yani onları pijamayı geniş seven ve doğumdan sonra 30kg vermiş biri olarak bile çok bol durmadılar lohusa takımları emzirmeye yardımcı takımlardan da almıştım ama onları he sonradan giymedim hem de o döne de rahat edemedim ben