Sevvaldal Seherr bende normal doğum olsun isterdim aslında😊 ama kan sulandırıcı iğne kullanıyorum hergün. Bırakıp ertesi gün doğurmam lazım Allah izin verirse🙈🙏
Deniziimmm Scb bende 14 haftamdayım erkeğe benziyor ama net değil dedi acaba böyle olup değişen oldumu 16.haftada ve 20 haftada sanırım net oluyormuş
Cansuuuu16 Mek merhaba benimde 16 haftlaik ağustos 24 doğum tarihi olarak görülüyor ama erken olur bilemem bekliyoruz heyecanla bakalım sende durumlar nasıl 😊
Deniziimmm Scb 16 da gidersem tekrar 130 TL ücret vermem gerekiyor açıkcası 15+2 de gidicem bakalım hakkımızda hayırlısı inşallah canm😊🙏