Mek SineMuraT hosgeldin aramiza biz izmirdeyiz valla her gelene soyluyorum sanada soyliycem instagramdan takiplesim tanisalimmi ne dersin bebegimizle alakali herseyi paylasiriz danisiriz
Eda0509 Mek olur canım. Ben şimdi alışveriş listesini yazmaya başladım alınacaklar için 😊😊 senin cinsiyet belli mi
Sevvaldal Seherr aynıyız sizinle🙈 ama ben kan pıhtılaşmasından ötürü planlı olarak ağustosta sezeryan olucam Allah izin verirse🙏 Bebişte neredeyse 10 gün önden gidiyor zaten🧿
Seherr Sevvaldal ayyy bende ilk başta planlı sezeryan olmak istedim normalden korktuğumdan ama sonradan ikna oldum bakalım inşallah son zamanalrda yine korku sarmaz 😂😂
Burcuveburcum Mek amin Allah tamamına erdirsin inşallah artık 2.döneme girdiğimize göre rahata ereriz sanırım
Eda0509 Mek hayırlsıı olsun canım. Ayrıntılı ultrasonda net belli olur. Bende ayrıntılı ultrasonu bekliyorum. Banada erkek dedi 😊
Nagihanbayrktr Mek 12 haftalığım eylül 17 tarih verdi doktorum. Daha cinsiyeti öğrenemedik. Beylikdüzü devlet hastanesine gidiyorum Esenyurtta oturuyorum 20 yaşımdayım 6 aylık evliyim😂 kendimi tanıttım
Scb Nagihanbayrktr masallah canim 😊 bu haftalarda dr benzetiyo cinsiyet net olmuyo sağlıklı olsunlarda
Sevvaldal Seherr bende normal doğum olsun isterdim aslında😊 ama kan sulandırıcı iğne kullanıyorum hergün. Bırakıp ertesi gün doğurmam lazım Allah izin verirse🙈🙏
Scb Mek benimde eylül başı doğum gözüküyo 14 haftalığım cinsiyeti erkeğe benzetmişti dr ama bakalim artik
Deniziimmm Scb bende 14 haftamdayım erkeğe benziyor ama net değil dedi acaba böyle olup değişen oldumu 16.haftada ve 20 haftada sanırım net oluyormuş
Scb Eda0509 masallah banada erkek dedi değişir mi bilmiyorum bende senin gibi detayliyi bekliyorum heyecanla 😍