vildann__ sen şuan bu durumla ilgilen. Bak bakalım dış gebelik mi. Kimyasalmı. İnşallah kimyasal olursa rahat atlatırsın. Ondan sonra doktor kontrolünde kan uyuşmazlığı için çare bakarsınız. Kan uyuşmazlığı iğnelerini muhakkak ol. İğne öncesi gebelik düşünme. Sonuçlar daha kötü olabilir. İğneden sonra daha korkmana gerek kalmaz. Ama doktor kontrolünde ol muhakkak.