vildann__ Ziyangillerrr_ Rabbim hayrlısını versin inşaAllah cuma erkenden kan verecem baklam ne oluyo
3kedili2bebekli vildann__ anladım çok tuhaf çıkmış sonuçlar ve artmista yani doktor ne diyecek acaba yani muhtemel bir durum var aslında söyleyip ümit vermek istemem ama ikiz gebelik olarak başlayıp biri tutunmadan gidip diğeri tutunup değerleri yükseltmiş olabilir
Eda42_ vildann__ Canım yorum yapıyorum senin posta görmüyorsun bildirim mi gelmiyor benim yazdığım iki defa dir öyle oldu bilerek cevap vermediğini düşünmüyorum çünkü
3kedili2bebekli vildann__ yani bir şey diyemeyecegim doktor olanı söylemiş artık dua etmek düşer inşallah sağlıklı pozitif bir sonuç alırsınız
vildann__ Eda42_ canım yemin ederim değil ki bilerek cevap vermiyorum görmüyorum bir de dediğin gibi telefon değişikliği yaptım böyle pek anlamıyorum
Denizz44 vildann__ Benimde böyle oldu düştü tekrar yükseldi kalp atımınıda duydum ama malesef düşükle sonuçlandı umarım sizinki sağlıkla ilerler
Elfksogl vildann__ canım inşallah dış gebelik değildir benimde yükseldi düştü sonra tekrar yükseldi çok korktum dış gebelik diye sonra tekrar verdiğimde düşüşe geçti ve kimyasal gebelik geçirdim
Eda42_ vildann__ İnşallah dış gebelik olmaz canım değerin güzel artmış cuma günü de artış iyi olur inşallah