1316 Şuan Bende 8+5 haftalık ama kese var bebek yok iki Doktora gözüktüm ikiside aynı şeyi söyledi.Zaten kendi doktorum alttan da baktı göremedi bebek
1316 Cuma günü tekrar gel olumsuzsa işlem olur demişti.Bugun bir doktora daha gittim oda görüntüleyemedi kese boş dedi.