Yaklaşık 1 hafta önce hamile olduğumu öğrendim. 4-5 haftalık felandı o zamanlar. Pazartesi gününe kadar bekledim kese gözükmesi için. Gittiğimde kese var ama embriyo yok 10 gün sonra gel dedi doktor .5 hafta 5 günlüktü.. Ama kime sorsam herkes bu zamanda embriyo gözükmüş kalp atışlarını duymuş. Sabahtan beri yedim kendimi. Boş gebelik mi diye. Chat cpt ye sorduğumda yolk kesesi gözüküyor yazmış .doktor dedi mi hatırlamıyorum. Bu durumu yaşayan var mı?