Benm oglandan da da öyle gomukluk olmustu. Doktora gittik yapisiklik varmış olabiliyormus. Geri açtı düzenli açmaya devam ettik gomulmeye de devam etti. Baya bi sure sonra düzeldi kaçmadı içeri geri. Bizde sorduğumuzda normal dediler. Gerçekten de düzeldi sonradan