Bu0 eed21 ben 3 aylıkken yaptırmıştım keşke daha erken yaptırsaydım hep kireçlenme olmuş oğlum çok ağlardı o kireçlenme yüzünden ağlıyormuş sünnet olduktan sonra ağlamasıda bitti
Elsanur Esraa00 1 aylıkken yaptırdım ben oğlumunkini de kilo aldıkça geliştikçe düzeliyor devamlı alt değiştirdiğinde kenarlarından çıkar bastır temizle orayıda yapışıklık olmasın kendi kendine geçiyor büyüyünce
Bu0 eed21 aynen cnm her çocukta oluyomu bilmiyorum benim oğlumda öyle olmuştu hem küçükken yaptırınca iyileşmesi çok çabuk oluyo
Esraa00 a-a-my-h_dmr insan anne olunca en ufak şeyi bile takıyormuş bunu anladım yaa teşekkür ederim cevabınız için 🥰😍
a-a-my-h_dmr Esraa00 Aynen öyle gerçekten Benim 3. bebeğim oldu ama görsen sanki hiç bebek buyutmemişim gibi kaygı ve endişe duyuyorum söyle mi iyi böyle mi iyi Ne yapmam lazım vs vs 🥹🥹🥹
Esraa00 eed21 hahaha Allah seni napmasın sağlıkla al kucağına ama bence 1 yaş ve ilerisini bekleme Benim arkadaşım oğlunu hala yaptırmadı 1.sınıfa gidiyor 🤣
Esraa00 Cinarsaitinannesi valla sürekli onu yapıyorum İyi ki bu site var gerçekten kafama takar dururdum
Kvsr46kvsr Esraa00 bizde iki aylıkken sünnet ettirmiştik, dediğiniz gibi içe gömük duruyor. Tuhafıma gidiyordu benimde demekki normalmiş, her bez açmamda ittiriyodum ben çıksın diye . Doğru yapıyomuşum 😬
1Ali eed21 14aylıkken yaptırdım aslında daha öncesinde istiyordum ama iyikide böyle olmuş. Bir günden toparlandı ilk gece çok ağlar demişlerdi hiç ağlamadı elhamdülillah. Nasıl iyileşti anlamadım bile.