Havin49_ penbe_karisi benim daha hafta erken diye vermedi galiba 28 haftalığız bakalım ama 36-37 yi görsek iyi olur demişti bilmiyorum
Cinarsaitinannesi penbe_karisi Ben şehir hastanesine gidiyorum 3. Gebelik doktor 36. haftada gel gün verelim dedi herhalde 38. Haftaya verir günümüzü de
Hashasim2020 eslem2121 merhaba sadece tansiyondan dolayı mı 36da oldu yoksa protein kaçağı da varmıydu? Eğer tek tansiyon ise ne gibi zararı oluyor ki erken alıyorlar
eslem2121 penbe_karisi erken doğdu kız valla benim tansiyonu düşüremedikleri için erkenden aldılar bebişim on gün kaldı küvezde
eslem2121 penbe_karisi ptuz altıda acilen sezeryana alındım yüksek tansiypndan dolayı normalde otuz sekize kadar bekliyeceklerdi
Havin49_ penbe_karisi daha erken zaten devlet son zamanlarda veriyor bide benim ikiz olduğu için pek bi tarih veremiyorum dedi doktor 36-37 beklese iyi ama 34 de gelebilir 38 i de bekleyebilir akışına göre belirliycez dedi
penbe_karisi Cinarsaitinannesi yaa 🥲🥹 bakalım biz özele gidiyoruz ne zaman gün vericek diyeee catlicam
Nuriay eslem2121 merhaba Geçmiş olsun sağlıkla büyüsün doğduğunda kaç kilo doğdu birde ciğer geljştirici vurmuşmuydu doktorunuz?
cansuvet Ayyyy penbe isminizi bilmiyorum ama sürece beraber başladık şimdi böyle başlıklar açman beni uçuruyor heyecandan çok yaklaştık sona kızzzzz 😂😂🙏🏼🙏🏼🩷🩷
kartanesi___ penbe_karisi 34 haftalıkken gideceğim gün verir diye düşünüyorum (ama benimki ikinci değil birinci🥲)