merdc ben az önce doktorum aradı canım bana çok işlem yapmıştık embriyım 5aa idi, histereskopi, rahme çizik, piezzo, katil hücre öldürücü tedavi yapıldı olmadı. Bana genetik tarama önerdi kalan 2 embriyoyu genetiğe gönderilsin diye onayladık. Süreci kabullendim sakın düşme düşmek sadece vücudu yıpratmak, benim 2. Negatifimdi bedenimizdeki her şey mutlulukla çalısıyor değerlerimiz ona göre düşüyor yükseliyor Rabbimin izniyle başaracağız🙏🏻