Dün kliniğe gittik (her zamanki gittiğimiz yer en basından beri o doktor da takipliyim) neyse ekstra son 3ünde dogum yapacagım hastaneye de gitmeye başladım cünkü klinik yıl basından öncesi fiyat ı bile 100 yılbasından sonra daha da artacak neyse sorum şu tesadüf grip halsizlik bi aydır atlatamadım canım kesiliyor sürekli bunun için serum taktırmak için gittik genel rutin baktık nst falan cekildi bebege bakıldı karın cevresi küçük dedi ama diğer doktor bişey demedi klinikteki doktor baska bi doktora yönlendirdi gidicez nolur nolmaz 34hafta cıkması gerekirsen 32cıktı ama ayakları ve baş çevresi normal iyi gelişimi dedi sadece karın cevresi geride dedi bu riskli bi durum mu veya böyle denilen oldu mu hiç?