mavi123_ Edaalya_neva uygulamaya göre 37+3 ve 18 gün kaldı ama bebeğim bir hafta önde 38+3 gözüküyor ve perşembe sezaryene alınıyorum 🥹yani son 2😬
Edaalya_neva mavi123_ rabbim kolaylık versin canım bizlere de dua et vektinde zamanında sağlıkla alalım kucagımıza hepimiz inşallah
Sevo36 33+5 günlüğüm bnde bugn kontrol günümdü devlette sordum özellikle bir sorun olmadığı zaman sezeryana ne zaman alınıyor 39 dedi bakalım 35 de tekrar gtcem nst giricem sanırım
Zeliha_plt38 Edaalya_neva maleseff öyle ilk gebeliğin olmasına rağmen özeli tercih ettim umarım memnun kalırım