Sevgidendi Selamm güzel anneler , planlı sezaryen gününüzü hangi haftanıza verdi doktor? Bu hafta tarih belirleyeceğiz önden merak ettim sizdeki durumlarııı
ylnydgd Sevgidendi 32 olacağız bebek ters, biraz da uzun gittiği için dönmesi zor görünüyor. Dönmezse 38 içindeyken almak zorundayım dedi. Netleştirmek ama daha tabi
kartanesi___ Sevgidendi benim doktorum 38 veya 39’a gün veririm demişti. (Zorunlu değil isteğe bağlı sezaryen)
mercimegin_annesiii Sevgidendi 2. Sezeryan olacak 38 küsürse alacaklar benide oda kurban bayramına denk geliyo
Sevgidendi ylnydgd yaaa o da güzelmiş ☺️ en sağlıklı en güzel şekilde gelsin bebişlerimiz de nasıl olduğu çok önemli değil💛
Kezban_422 Sevgidendi yarın sezeryan oluyorum cnm 38+3 e verdi yarın doğum Allâh izin verirse ikinci bnm ama sezeryan şuan🤲☺☺🥹
Sevgidendi Kezban_422 aayy ne güzel , çok çok güzel geçsin inşallah doğumun, bebişine kavuşacaksın çok heyecanlı 🫠🫠 ismi ne olacak bebişinn