sevacano orhanbora Maşallah size acaba neden sezeryan olduğunuz öyle mi gerekti yoksa siz mi istediniz?
orhanbora sevacano çatım dardı zaten ve bebek hala yukarıdaydı o yüzden sezeryana alındim, iyiki alınmışım bebeğimin kordonu dolanmıştı ve kakasını yemişti tam zamanında sezeryana alınıp doğum yaptım.
Adaym orhanbora yeni doğum yaptığınız için sormam istedim hastaneden çıkarken bebeği pusete mi koydunuz ? Koyduysaniz nasıl koydunuz ? Battaniye de sarilmaz üşür mü
niiiii gulsah30 ne zaman doğum yaptınız devlet kolay kolay sezeryan yapmıyor diyorlar ya sizi ne için sezeryane almak istediler
gulsah30 niiiii bnm sancim vardi ama hissetmiyordum bebeginde hareketleri yavasliyordu bide doner sermayesi var cok zorlanirsaniz istege baglida yapiyolar ama bn istememistm bebekle alakaliydi