39+2 😌en başından devlet hastanesine gidiyordum oradaki kadın dogumcumdan çok memnundum. 20 Aralik gecesi saat 4.10 da lavaboya kalktım idrarımı yaparken hafif kan geldi ilk gelebiligim olmasına rağmen soğukkanlılığımi korumaya çalıştım ama ellerim ayaklarım tutmamaya başladı
Eşimi uyandırdım oda tedirgin oldu evimizden nasıl çıktık bilmiyoruz.allahtan trafik yoktu gece vakti.aklimda tek bir soru oğlum iyimi ve nasıl doğuracağım doktorum oradami haliyle devlet hastanesini biliyorsunuz ki doktorunuza ulaşmak mümkün degil😑yetiştik ve maalesef orada doktorm yoktu.hic riske atmak istemekdm özel hastaneye gittik ve giderken özel hastendeki doktorumu aradım durumu anlattım hemen geliyorum dedi doğumhaneye çıkmamı söyledi.yetistik ebeler alttan kontrol etmek istedi ama ben istemedim 😑 doktorumu beklemek istedim. SONRA nst bağlandım herşey yolundaydı.doktorum geldi ve alttan kontrol etti.darlik olduğunu ama 5 santimde açıklığın var dedi . Ama hiç sancım yoktu..sezeryana alındim tedirgindim ama bir an önce sağlıklla oğlumu kucağıma almak istedim 😌 doğum anında her işte hayır var dedikleri bu olsa gerek ameliyata alındıgm an bebeğimin kordonu bağlanmisti,. Ve kakasını yutmuş tu ama erken davrandık diye bir tehlike arz etmedi şükürler olsun,😌aylardır düşündüğüm yatıp kalkıp stres yaptığım doğum hikayemmm 💙en hayırlısını diledim şükür öyle oldu 💙 Allah’ım herkese sağlıkla kucağına almayı nasip etsin 🥰