yarenkrcc Kızlar merhaba, yumurtlamadan sonra göğüs uçlarım acımaya başladı erken gebelik belirtisi olabilir mi?
azlp yarenkrcc umutlandırmak istemem ama ben böyle anlamıştım gebe olduğumu adete 14 gün kala göğüslerim hassaslaşmıştı
Kubra381 yarenkrcc aynı hassasiyet bende de var ya Karnımın yanlarından belime doğru ağrı var ve göğüs uçlarım çok acıyo son adet tarihim 1 Aralık
elifffada yarenkrcc Benimde göğüs uclarim açıyordu ve dolgunlasmisti adete 4 gün kala hamile olduğumu öğrendim ama kürtajla sonuçlandı bende birde eğilip kalktığımda baş dönmesi olmuştu sonradan hamilelikten olduğunu ogrenmistim
mmia yarenkrcc evet olabilir ben göğüslerimden dolayı anlamıştım. Çok erken başladı göğüs hassasiyetim
blnmyld yarenkrcc adet düzenli oluyorsa henüz olmadığın için kesin bişey diyemeyiz canım, ama başka şüphelerin varsa erken gebelik testi ile bakabilirsin ama göğüs hassasiyeti genelde regl döneminde de olur
yarenkrcc blnmyld cumartesi günü çatlamam oldu canım henüz test için erken bat belki ocak 2 3 e sarkar yumurtlamadan sonra başladı yani zonklama ve hassasiyet var uçlarında
Cadoloz blnmyld 1 haftadir goguslerim ağrıyor bugun regl oldum bende kesin hamileyim sanmistim bu ay ama cok yanıltıcı beyaz akıntı oldu gaz vardi goguslerim ağrıdı kasiklarima bicak batti yok hepsi bosmus gercekten biraz önce reglim basladi
blnmyld yarenkrcc ben 7 aralıkta olmam gerekiyordu ama düzensiz diye pek umursamadım pazar günü test yaptım silik çıktı ikinci çizgi sordum pozitif dediler ama ay sonunda kan vericem canım
yarenkrcc Cadoloz çok üzgünüm inşallah önümüzdeki ay pozitif haberini alırsın yavrum, aslında her ay rahim kendini hamileliğe hazırlıyor bu aşamada yaşanılanları hissetmemiz normal olabilir
Cadoloz yarenkrcc evet o yuzden sana tavsiyem asla belirti arama reglin gecerse test yap ve öğren en temizi o yani canm
yarenkrcc Kubra381 ay evet sanki çakmak yakıyorlar göğüs uçlarıma😂😂 öyle bir yanma ilk defa oluyor yumurtalamadan sonra umutlandım birazcık🫢🫢
blnmyld esraern kuzum çizgiler çok mu uzak sanki benimkine gir bak böyle gözüküyorsa vardır muhtemeln
bebistakibi Geçen ay yumurtlamadan sonra benim de öyleydi dokunamıyordum resmen . Hamileyim sandım ama malesef regl oldum . Arada oluyor bana kişiden kişiye göre değişiyor demekki