Kızlarrrr acil yardımmm doktordan cıktım 7+4 vajinal ultrason yolk sacı var kalp atısı yok doktor bir hafta daha bekleyelim dedi lekem oldugu için progestan kullanıyordum bırak onu dedi düsecekse kendi düşşün dedi kalbi atar mı sizce yoksa bitti mi artık 🥺🥺🥺