gmz585 ben de klomen kullandım ilk Ay Yumurta olmadı adet olunca gel dediler gebe kaldım ama düşük yaptım sağlıklı Yumurta olmadı galiba 2. Kullandığımda Yumurta olmuş dedi ilişki önerdi başka takip vermedi o Ay gebelik olmadı 3. Kullandığımda yine Yumurta büyümüş ilişki önerdi bu sefer yine çağırdı 5 gün sonrasına gittim yumurtanın çayladığını gördük iğneyi gerek kalmadan çatlamış çok şükür klomende Yumurta takibi çok önemli bir kere daha komteole çağırsa iyi olurdu inşalah güzel sonuçlar alırsımız