melekmom34 gmz585 ben kullandım adetim gecikti test yaptım ama çıkmadı gebelik sizde şişkinlik varmı karnimizda ödem
defne1907 gmz585 klomeni kullandığım ilk ay hamile kalmıştım onun yanında doktor inofolic combi diye vitamin vermişti ve d vitamini almıştım ilk aydan nasip olmuştu
esragny gmz585 ben klomenle ilk ayda hamile kalmıştım canım doktor gün vermişti o günlerin değerlendirmemi istemişti
gmz585 melekmom34 melekmom34 benim henüz o seviyeye gelmed şuan yumurtlama dönemindeyim doktor kendinden yumurta çatlayabilir dedi iğneye gerek duymadı gün aşırı ilişki önerdi
melekmom34 gmz585 size kontrole gelin dedimi bana adet olmazsan yada olursangel dedi ama dra pek guvenemedim bu arada ilk tedavim bir cocgum var onda gerek kalmamıştı
defne1907 melekmom34 tabi kontrol önemli yumurtanın büyüyp büyümediğene çatlayıp çatlamadığına bakıyor ona göre devam ettiriyor tedaviyi öyle olması gerek
gmz585 melekmom34 benimde ilk tedavim ilk çocuğum kendilğüinden olmuştu buda aslında olur bi sorun yok dedi doktor ama yumurtlama günlerimi takip edemeiyordum. Bana da adet olursan gelrisin dedi adet olmazsan gebelik olursa da onun için gelirsin dedi
gmz585 defne1907 inşallah bizimxe öyle olur 2 yumurta oluşmış büyümüş bi hafta içinde çatlat dedi doktor gün aşırı ilişki önerdi bakalım
melekmom34 defne1907 çok garip adette olmadım test yaptım hamilede değilim gecdollenmemi diyorum acaba bı ihtimal hayırlısı baklalim illa olsun demiyorum ama olursada hayrlı ve sağlıklı olsun
gmz585 esragny şuan bende o şekilde ilerliyorum doltor bi haftayı değerlendirin dedi inşallah bizim de çyle olur sizin ilk denemede mi Olmuştu
defne1907 melekmom34 geç döllenme olunca geç çıkıyor çünkü klomen kullandıysan 14 gün içinde adet görmen gerekirdi her türlü canım doktor bana öyle demişti
duru1746 Merhaba bende klomen kullandım şua yumurtlama dönemindeyim doktor Progestan da verdi bu 2 sini kullanıp gebe Kalan var mı Progestanı şuan kullanmıyorum doktor be söylicem sana o zaman kullacaksın dedi progestanı
esragny gmz585 evet canım ilk denemede olmuştu ondan önce 1 ay tedavi gördüm ama kıstım vardı, sonra bu ilacı verdi ilk verdiği ayda hamile kalmıştım gün veriyor günleri güzel stressiz degerlendirisin inşallah seninde güzel haberini alırız
melekmom34 gmz585 aynısını banada dedide bende şeyden korkuyorum acaba kistmi.oldu adet göremedim diye düşünüyorum