Arkadaşlar ben hamile kalmadan önce sigorta yaptırmıştım temmuzda doğum teminatlı . Ama şart şuydu sigorta yaptırdıktan sonra 6 ay içinde gebe kalamazsın. Ben 6 ay geçmeden hamile kaldım ekimde. Özel hastaneye gittik tabiki muayene ücretini karşılamadı. Sizce sigorta yaptırdıktan 6 ay sonra gitsem muayene vs karşılar mı bu durumu yaşadınız mı ? çağrı merkezinde karşılar dedi 6 ay sonra ama güvenemiyorum siz sigorta yaptırdınız mı böyle şart var mıydı