Şeker var mı? Eğer şeker dalgalanması oluyorsa o çarpıntı yapıyormuş geçen hafta bende 34 haftalıktım ara ara çarpıntı oldu tansiyon sandım ama normal çıktı tüm tahlillerim de normal çıktı bir tek şeker ani dalgalanma yapmış o yüzden çarpıntım olmuş. Sonra düzene aldım. Aç kalmamaya ve ya çok şekerli tatlı vs tüketmemeye çalıştım. Şuan 35. Haftadayım geçti çok şükür.