ayse_000 esraern benimde böyle belli belirsizdi dikkatli bakınca silik görünüyordu iki gün sonra tekrar yap koyulaşma olursa kan ver
ayse_000 esraern hayır tabiki beklemek zorunda değilsin sağlık ocağına kan verebilirsin en net sonucu kan testi verir
Aysenur5571 esraern ben diyorum ki erkenden öğrenmek kadar stres yapan bişi yok bekle biraz daha canım bence çok stresli erken öğrenmek . Yani bende öyle oldu şu an aşırı stresli beklemek
Aysenur5571 esraern ayyy heycanını seveyim kuzum bende erke öğrendim adetime 8 gün varken öğrendim ama değerim düşük şu an 5 gün var yarın gidip yükselmiş mi bakacağım ama günler geçmiyor 😂😂
esraern Aysenur5571 Allah’ım sağlıklı güzel nur topu gibi bebek nasip etsin herşey yolunda gider merak etme buraya kadar gelip araştıran öğrenen bir annesi olacağı için çok şanslı olacak bebişin
esraern Esma006 vermedim aşkım 7 gün var diye bekleyim dedim bide awox al dediler siparis verdim beklemeden gideyim mi ne yapayım
Aysenur5571 esraern ay canım benim dualarımdasın en güzel sonuçları al içimdeki ses sende hamilesin diyor 🥰 Rabbim bu üç ayların suyu gözü hürmetine hepimize bebiş nasip etsin canım benim 🤲 sonucunu bize de yaz