Merhaba. Bugün itibariyle 31+5 oldum. Eşim çalışıyor ben doğum iznine ayrıldım. Bugün bebeğin hareketlerini az hissetmem sonucu eşimi aradım. Kendisine ulaşamadım. Mesaj attım mesajlar da iletilmedi. Öyle olunca taksi çağırdım hastaneye gitmek için.
Benim sorunum burada yalnız yaşıyor olmam. Yanımda kimse yok kendi ailem uzakta eşimin ailesi de yakın oturmuyor ve oralı değiller pek. Bu durum beni korkuttu bugün evde tekken tansiyonum düşse veya sancım tutsa vs. ne yapmam gerekiyor bilmiyorum. Sizce bu durumu nasıl yönetmeliyim?