ayseytm malesef bende bırakamayanlardanım mide bulantısı kusma o kadar cok yasadım ki anlatamam ama 3hamileliğimdede bırakamadım şükür saglıklılar ama tabi cok zararlı oldugunu belirtiyorum asla içene bişey olmaz diyemem
Vicdanen rahat degilim allah da biliyorua ama bırakılmıyor suan 4.hamileligim 30+3 olduk ama dedigim gibi olmuyor keske bırakabilsem diyorum bu son diyorum ama sonlar son bulmuyor