Byzz61 Sltnozmr normal de 29unda yapmam lazım ama o kadar dayanamayabilirim cuma günü bi test yaparım belki
Byzz61 Sltnozmr bende doktoruma sordum yarın 11. Günüm kan versem çıkar mı diye çıkar dedi yarın kan vereceğim direk
Sltnozmr Byzz61 bugün verdim Ama doktorum 5 gün sonra vermemi söyledi çok erken kan vermişsin dedi bilemiyorum ya
Sltnozmr Byzz61 Ya belirti olarak bende göğüs hassasiyeti Bel ağrısı regl ağrısına benzer ağrılar var hafiften
Byzz61 Sltnozmr bugün de benim aşılamadan sonra 12. Gün ovitrelleden itibaren 14. Gün test aldım eve gidince yapıcam
Minnakminik Byzz61 bence testi tekrar edin ya da kan verin, benim negatif testlerimin hiçbirinde bu kadar belirgin çizgi çıkmadı.