mystery94 öncelikle acısız ve ağrısız 5 dakikalık bir işlem ben kendi sürecimi anlatayım doktorum bana klomen isimli hapı verdi 1 hafta kullandım ilaç bittikten sonra muayene çağırdı ve yumurtalıklarıma baktı istenilen boyuta geldiğinde tedaviye devam kararı aldı. Sonra ovitrelle çatlatma iğnesi için gün ve saat verdi (iğne aşırı zor bulunuyor bu arada bilginiz olsun şimdiden) ben saatinde iğnemi yaptırdım. İğneden 36 saat sonra hastaneye çağırdı eşimle birlikte. Önce eşimden sperm aldılar. O spermleri labaratuar ortamında yıkadılar sadece kaliteli spermler kaldı. 2 saat falan sürüyor. Sonrasında beni odaya aldılar orada vajinadan spermleri bana çubuk yardımı ile gönderdi ve rahme bıraktı. Hiçbir şey hissetmedim asla canım yanmadı 5 dakika sürdü bitti mi dedim evet dedi bu kadar. Sadece çok anlık bi kasık ağrım oldu 20 saniye falan sürdü o da normalmiş rahme bırakıldığı için. Sonra 30 dakika orada yattım üstüme battaniye attılar sıcak kalmam gerekirmiş. Sonra günlük hayatıma devam ettim. Bol bol su içtim kabak çekirdeği yedim her sabah yumurta haşladım. Yumurta haşlamaya ve bol su içmeye şimdiden başla canım.
İnşallah güzel tez haberler alırsın