Deletedmom_787 neden bu kadar stres yapıyorsun ki daha çooooook erken olmuyor demen için ve zaten sen kimyasal da olsa gebelik yaşamışsın demek ki hamile kalabiliyorsun. böyle stres yaparsan hiç olmaz. 4 ay içinde bir kere gebe kalmışsın bir daha olur merak etme. bu kötülüğü yapma kendine. ben 1 sene önce kürtaj oldum hala gebelik olmadı doktorlar olur diyor senin daha çok erken