Merhaba kızlar
Reglimin 3.günü kadın doğumda kan verdim prolaktinim 36.8 çıktı sonuç almaya gittim doktor ilaç vs vermedi marttan itibaren geri çekilmeyle ağustosta ise hiç korunmasız ilişki yaşamaya başladık Ovulasyon testleri ile ilerledik kullanmadığım vitamin folik asit kalmadı ama gebe kalamadım ekimde hamile olduğumu öğrendim ama kimyasalmış hevesimiz kursağımızda kaldı hala hamilelik elde etmiş değiliz eşim sperm testi verdi hiçbir sorun yokmuş doktor çok iyi dedi . Bende sonuç gösterdiğimde ilaç verilmedi bir dahaki ay tekrar gel yine 3.gün kan ver dediler yolladılar beni. İlaçsız düşmesi mümkün mü ? Çok stresli uyku problemleri olan bir hayatım var maalesef bunlar sebep olmuş olabilir mi? Düşürmek için herhangi bir besin vs var mı? 🥺🙏🏻