ozlemmyurttas iyi de tüp bebek doktorunuza sormanız gerekiyor bunu benim son reglim normalde 28 eylül ama doktorum 1 ekim dersin kadın doğum doktorun ona göre hesaplasın demişti ne farkediyor bilmiyorum ama o tarihle de uyumluyum . Kendim de bu tarihten hesaplıyorum 4+5 ken keseyi gördüm bir hafta sonra bebeği ve kalp atışını bu böyle bir döngüdür korkacak birşey yok