fatmaa51 9+5 haftalık hamileyim arada bir sanci giriyor daha öncesinde 3 kaybım olduğu için endişeliyim başına gelen varmı yardımcı olur musunuz
pamukayhn fatmaa51 ben de ilk trimester da çok sancı çektim ikinci hamileliğim ilkinde olmamıştı doktorum normal dedi şuan 2.trimesterdayım ve her şey yolunda bulantılarım bile geçti stres yapmayın :)
myangelson fatmaa51 çok şiddetli olmadığı sürece normal sayılıyor. Şiddetli sancı veya lekelenme durumunda doktora gidilmeli
Birdbox fatmaa51 canım o doğum sancısı gibi bir şey değildir büyük ihtimalle kasılmalarının vardır bu durumda yapabileceğin tek şey dinlenmek
ghostty fatmaa51 rahim büyüdüğü için dönem dönem regl olacakmış gibi sancılar oluyor. Benim hamileliğimin başından beri var. Bazen çok ayakta kalınca falan da oluyor. Kanama ve dayanılmayacak kadar ağrı değilse sorun olmaz dedi iki ayrı doktoruma sordum.
mertrugs fatmaa51 9+6 yım bende ve sancılar bendede çok oluyor doktor normal diyor benimde daha önce 2 kaybım var bunda kan sulandırıcı iğne kullanıyorum size ilaç verdi mi doktor
fatmaa51 mertrugs bende kan sulandırıci kullanıyorum son ikisinde kan sulandırıcı kullanmama rağmen kürtaj olduğum için tedirgin oldum
mertrugs fatmaa51 inşallah bunda öyle olmaz ya. Sizi o kadar iyi anlıyorum ki bende çok korkuyorum randevuyu bekleyemiyorum her hafta doktora gidiyorum geçen hamileliğimde 9 haftalık kalbi durdu ondan önce de 12de düştü bu sefer elim yüreğimde duruyor. Önce düşenler kendiliğinden mi düştü kalbî mi durdu mesela kanama mı oldu acınızı hatırlatmak istemem ama cevaplamak isterseniz memnun olurum 🙏
endlesslove1 fatmaa51 merhaba çok geçmiş olsun kan sulandırıxıyı hap +iğne şeklinde mi kullanmıştınız daha önce
dgngr fatmaa51 sancı herkeste oluyo. Büyüdüğü için oluyo. Benim sırtım çok ağrıdı, kasıklarım da çok ağrıdı, karnım da çok ağrıdı. Ultrasona, kan ve idrar tahliline baktırdık sorun çıkmadı şimdiye kadar
fatmaa51 dgngr ultrasonda bende de kanama alanı filan cikmadı ama yinede tedirginim insallah saglikla kucagimiza aliriz
damla6565 Bende çok yeni hamile olduğumu öğrendim kaç gündür adet olacakmış gibi her an lavaboya gidiyorum çok ağrım var yarın randevum var bakalım 🥹 Sanırım bebekten dolayı oluyor
fatmaa51 damla6565 bu durumu hamileliğin ilk haftasında bende yaşadım hatta 3 hamileliğimde de yaşadım bebek yerleşirken oluyor o ağrı
fatmaa51 mertrugs benim kayıplarımın h8çbirinde ne kanama yaşadim ne de düşük oldu rahimde gelişmediler ilk hamileliğimde yolk sac denilen şey filan oluştu ama kalp atışını alamadık test yaptık kan pıhtılaşması varmis 2.hamilelikte kan pıhtılaşma iğnesini kullandım kalp atışını filan almistik 7+4 de yine kalbi durdu genetik sonucu da temiz cikti 3 .hamilelikte de boş gebelik oldu ben hepsinde kürtaj oldum
mertrugs fatmaa51 inşallah bu sefer öyle olmaz sağlıkla ilerler hamileliğiniz ve sağ salim kucağınıza alırsınız bebeğinizi 🤲🤲
Sweetie_Little_Jean hamileliğin ilk başında regl ağrısı gibi ağrılar ben de yaşamıştım yerleşme ağrısı deniyo galiba normal demişti doktorum